×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حمله پزشکیان به دولت سیزدهم

حمله پزشکیان به دولت سیزدهم ، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود مدعی شده است که مصوبه سال گذشته دولت درباره تغییر نرخ خوراک صنایع عامل اصلی بروز بحران فعلی در بازار سرمایه بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شهرمردم، مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، به عملکرد دولت در حوزه مدیریت بازار سرمایه انتقاد کرد.

پزشکیان با ذکر این مطلب که «قرار بود از بورس حمایت کنید نه اینکه فرصت‌های استفاده از مصوبه‌های پنهانی را برای نورچشمی‌ها فراهم کنید» مدعی شده است که  عملکرد غیرشفاف سال گذشته دولت در حوزه تغییر نرخ خوراک صنایع عامل اصلی بروز بحران فعلی در بازار سرمایه بوده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه مطلب خود مدعی شده است: برای حمایت از بورس نرخ خوراک صنایع را چند برابر کردند و مصوبه را دو ماه در کشوی معاون اول نگه داشتند تا نورچشمی‌ها فرصت کافی برای خالی کردن پورتفویشان را داشته باشند. اینطور شد که سقوط بزرگ اردیبهشت ۱۴۰۲ شکل گرفت.

وی در عین حال  مشکل بورس را همان مشکل اقتصاد کشور یعنی دخالت ناروای دولت در کسب و کارها و تحریم‌های بین‌المللی قلمداد کرده است.

true
true
حمله پزشکیان به دولت سیزدهم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true