×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حمله موشکی حزب الله به پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»

حمله موشکی حزب الله به پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»،مقا ومت اسلامی لبنان اعلام کرد: در پاسخ به حمله پهپادی و عملیات ترور ارتش اسرائیل در منطقه ناقوره در جنوب لبنان، محل استقرار سربازان دشمن اشغالگر را در اطراف پایگاه «جل العلام» را با موشک هدف قرار دادیم.

به گزارش شهر مردم، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: در پاسخ به حمله پهپادی و عملیات ترور ارتش اسرائیل در منطقه ناقوره در جنوب لبنان، محل استقرار سربازان دشمن اشغالگر را در اطراف پایگاه «جل العلام» را با موشک هدف قرار دادیم.این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی روز یکشنبه به نقل از ارتش این رژیم اعلام کردند که ۱۵ موشک از لبنان به سمت الجلیل الغربی در شمال اسرائیل شلیک شد.

عملیات حزب الله علیه شهرک صهیونیست نشین متولا

حزب الله لبنان امروز تصاویری از عملیات نیروهای مقاومت را منتشر کرد که در آن نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین متولا هدف قرار می گیرند.

خسارت ۶۲ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه
گزارش آژانس جهانی رتبه بندی مودیز حاکی از آن است که رژیم اشغالگر هر روز ۲۶۹ میلیون دلار ضرر و زیان مالی متحمل می‌شود و این یعنی این رژیم از ابتدای جنگ تا امروز حدود ۶۲ میلیارد دلار زیان کرده است.
گزارش آژانس مودیز که مبتنی بر گزارش‌های وزارت دارایی اسرائیل است، نشان می‌دهد پس از ۲۳۰ روز جنگ، کسری بودجه اسرائیل به ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی در ۴ ماه گذشته امسال، افزایش یافته است.در این گزارش آمده است: کسری بودجه از آوریل ۲۰۲۳ به ۳۵.۷ میلیارد دلار رسیده و این بیشتر از ارزیابی ۶.۶ درصدی دولت برای سال ۲۰۲۴ است.
طبق این گزارش، این کسری بودجه از زمان بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ بی سابقه بوده است و به اذعان وزارت دارایی این کسر بودجه فقط در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۱۶ میلیارد دلار رسید.
در این گزارش آمده است: جنگ غزه دولت را واداشت به ویژه در زمینه نظامی، هزینه بالایی کند که به نوبه خود افزایش تقریبا ۳۶ درصدی را ثبت کرده است.
به نقل از صدا و سیما، از سوی دیگر، درآمد‌ها به علت کاهش پرداخت مالیات با کاهش ۲.۲ درصدی روبرو شد.

true
true
حمله موشکی حزب الله به پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true