×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه/ مقر فرماندهی اشغالگران آماج حملات

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه/ مقر فرماندهی اشغالگران آماج حملات، منابع رسانه‌ای از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» خبر دادند.

 

به گزارش شهر مردم، شبکه الجزیره اعلام کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه حمله راکتی را از این باریکه به شهرک‌های غلاف غزه انجام داد.

درپی این حمله آژیرهای خطر در شهرک‌های مذکور به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان در این باره گزارش دادند: تنها چند ساعت پس از خروج ارتش از خان‌یونس چهار فروند موشک از این منطقه پرتاب شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه خبر دادند تمام نیروهای زمینی ارتش اسرائیل از جنوب غزه خارج شده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید لشکر ۹۸ ارتش اسرائیل با سه تیپ خود، شب گذشته و پس از چهار ماه جنگ با نیروهای فلسطینی در نزدیکی خان‌یونس، از این منطقه خارج شده‌ است.

به نقل از ایسنا، این رسانه خبر داده تنها تیپ «ناحال» در کریدوری که شمال و جنوب غزه را از هم جدا می‌کند، در این باریکه باقی مانده است.

گردان‌های «المجاهدین» از گروه‌های مقاومتی فعال در نبرد زمینی غزه علیه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که با انجام یک حمله راکتی مقر فرماندهی تیپ غزه رژیم صهیونیستی در شهرک «ریعیم» را هدف قرار داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید انجام حملات راکتی گزارش داد که پنج موشک از نوار غزه پرتاب شد و سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین تعدادی از آنها را رهگیری کرد.

این حمله درحالی انجام شده است که بیش از ۶ ماه از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد، اما مقاومت فلسطین همچنان قدرت خود را حفظ کرده و قادر به انجام حملات راکتی به سرزمین‌های اشغالی است.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن قدرت مقاومت نوار غزه هستند اما انجام این حملات از قلب این باریکه موید حفظ قدرت گروه‌های مقاومت فلسطین است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

true
true
حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه/ مقر فرماندهی اشغالگران آماج حملات
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true