×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حساب ویژه فلیک روی مهاجم جوان بارسلونا

حساب ویژه فلیک روی مهاجم جوان بارسلونا، هانسی فلیک برای فصل جدید نیز حساب ویژه‌ای روی فران تورس باز کرده و قصد دارد او را در اولویت برنامه‌های تاکتیکی تیمش برای فصل جدید قرار دهد.

به گزارش شهر مردم، فران تورس فوتبالیستی نیست که به راحتی تسلیم شود. ژاوی قبلاً گفته بود: او قدرت ذهنی بالایی دارد و یک الگو محسوب می‌شود. فران تورس حالا در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا روز به روز بهتر می‌شود و هانسی فلیک نیز حساب ویژه‌ای روی او برای فصل جدید باز کرده است.

به گزارش آس، تورس اکنون انگیزه دارد که زیر نظر فلیک بهتر کار کند. مربی آلمانی همیشه برای فوتبالیست‌های فیزیکی ارزش زیادی قائل است و به نظر می‌رسد تورس بتواند در فصل پیش رو بدرخشد. فلیک بارسایی می‌خواهد که پرس از بالا داشته باشد و فران تورس برای این کار عالی است.

تورس فصل گذشته در ۴۲ بازی برای تیمش به میدان رفت و ۱۱ گل به ثمر رساند و پس از لواندوفسکی دومین گلزن برتر تیم شد. او همچنین موفق به ثبت چهار پاس گل شد.

قرارداد این مهاجم تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد و در روزهای اخیر نیوکاسل و اتلتیکومادرید پیشنهاداتی برای جذب او به باشگاه بارسلونا ارائه دادند ولی این پیشنهادها رد شده و نزدیکان تورس نیز اعلام کردند که این بازیکن قصد دارد تا پایان قراردادش در نوکمپ بماند.

این در شرایطی است که روبرت لواندوفسکی نیز یک فصل دیگر با آبی‌اناری‌ها قرارداد دارد و گمانه زنی درباره جدایی او در تابستان زیاد است.

فلیک پس از موفقیت در تیم ملی آلمان از هدایت مانشافت کنار رفت و سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر ورزشی به هوفنهایم بازگشت و در نهایت تابستان ۲۰۱۹ دستیار نیکو کواچ در بایرن مونیخ شد و شش عنوان پیاپی را با این تیم جشن گرفت و در ادامه در پی اختلاف با سران باشگاه و همچنین دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال آلمان، بایرن را به مقصد تیم ملی آلمان ترک کرد، هر چند در این تیم حضور موفقی نداشت و جایش را به یولیان ناگلزمان داد و اکنون جانشین ژاوی در بارسلونا شده است.

true
true
حساب ویژه فلیک روی مهاجم جوان بارسلونا
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true