×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر ناحیه یک از فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان کلانتری شهرستان شیراز

سيد محی الدین حسینی ارسنجانی-شهر مردم
نشست هم‌اندیشی با حضور سرهنگ شجاعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شیراز، مهرآور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، فرماندهان کلانتری‌، فرماندهی پلیس ۱۱۰،تقوی معاون حراست اداره کل آموزش و پرورش فارس،بهاءالدینی مسئول حراست ناحیه و جمعی دیگر از کارشناس مسئولان و کارشناسان برگزار گردید.
نادر مهرآور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و حمایت‌های نیروی انتظامی گفت: در امر تامین آرامش و امنیت جامعه و مدارس ناحیه همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی وجود دارد.

 نیروی انتظامی در کنار دستگاه تعلیم و ترببت است.
مهرآور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همواره در کنار دستگاه تعلیم و تربیت بوده است.وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در آموزش و تعلیم و تربیت جامعه افزود:در زمینه سواد رسانه‌ای و فرهنگ سازی استفاده درست از فضای مجازی و همچین آگاهی از آسیب‌های آن ها باید از ظرفیت ها و پتانسیل‌های کارشناسان ،اساتید و امکانات نیروی انتظامی پیش از پیش استفاده نمود.

همچنین سرهنگ شجاعی فرماندهی نیروی انتظامی شیراز از همراهی و همکاری پرسنل ناحیه با نیروی انتظامی تقدیر و بر ضرورت تعامل بیشتر بین دستگاه تعلیم و تربیت و نیروی انتظامی تاکید کرد: هر دو نهاد پلیس و آموزش و پرروش از نظر وسعت ،جمعیت و کیفیت در جامعه اثر گذار و مهم هستند.
وی همچنین با تاکید بر شعار امسال نیروی انتظامی شهروند قانون مدار و پلیس خدمت گزار تصریح کرد: دانش‌آموزان باید از سنین پایین از قوانین آگاهی داشته باشند.
سرهنگ شجاعی در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: در حوزه فرهنگی، شناختی، انتقادی و بالاخص اجتماعی پیشگیری مقدم بر درمان است.
وی ادامه داد: هر کدارم از مدارس بر اساس نیاز سنجی آن محل باید اقدامات پیشگیرانه صورت بگیرد و برنامه ها را باید مطابق با محیط پیش برد.

در ادامه جلسه بهاءالدینی مسئول حراست ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز تاکید کرد: ضمن تشکر از پرسنل خدوم انتظامی خواشمند است در ساعات تعطیلی مدارس گشت نیروی انتظامی در حوالی مدارس دخترانه حضور داشته باشد و با موتور سواران مزاحم برخورد گردد.

در پایان این مراسم از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز و فرماندهان کلانتری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

true
true
تقدیر ناحیه یک از فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان کلانتری شهرستان شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true