×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تشدید نگرانی و سردرگمی صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ایران

تشدید نگرانی و سردرگمی صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ایران ، رسانه‌ها و کارشناسان رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه پاسخ ایران به حمله تروریستی این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حتمی است اعلام کردند که نگرانی و سردرگمی زیادی میان اسرائیلی‌ها درباره ماهیت و نحوه این پاسخ وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری شهرمردم، درحالی که صهیونیست‌ها از روزها قبل، از ترس پاسخ ایران به جنایت رژیم اشغالگر در هدف قرار دادن ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، در وضعیت نگرانی و آماده‌باش به سر می‌برند، کارشناسان و سیاستمداران اسرائیلی در بحث‌ها و تحلیل‌های خود در شبکه‌های تلویزیونی رژیم اشغالگر دائما درباره سردرگمی موجود میان اسرائیلی‌ها درباره ماهیت پاسخ ایران صحبت می‌کنند.

این درحالی است که در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از عملکرد کابینه این رژیم در مدیریت جنگ غزه همچنان در حال افزایش است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه به صحبت‌های سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان درباره حتمی بودن پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران اشاره و اعلام کرد که این مقام ایرانی گفت «انتقام در راه است».

سرلشکر باقری در مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی اعلام کرد که جنایت صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن ساختمان کنسولی ایران در دمشق یک اقدام از سر استیصال و انفعال است و بدون پاسخ ما باقی نخواهد ماند. دلاورمردان ما انتقام لازم را خواهند گرفت اما ما از شهید سلیمانی و زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین می‌کنیم. این پاسخ در زمان مناسب، با تدبیر و طرح و با حداکثر آسیب‌رسانی با دشمن به‌نحوی که آن را از کارش پشیمان کند قطعاً انجام خواهد گرفت.

سردرگمی صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ایران

شبکه مذکور صهیونیستی در ادامه گزارش خود اعلام کرد که مسئولان اطلاعاتی آمریکا ارزیابی می‌کنند ممکن است پاسخ ایران شامل شلیک انبوهی از پهپادها و موشک‌ها به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) باشد.

این شبکه عبری افزود که اسرائیل و آمریکا خودشان را برای چند سناریو آماده می‌کنند که یکی از آنها احتمال حمله ایران به مقرهای «دیپلماتیک» اسرائیل است و همکاری میان واشنگتن و تل‌آویو در سطح اطلاعاتی به این منظور همچنان ادامه دارد.

«نیر دووری» خبرنگار امور نظامی در شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اشاره به سردرگمی اسرائیلی‌ها درباره ماهیت و نحوه پاسخگویی ایران به جنایت تروریستی اسرائیل در دمشق گفت که ممکن است ایران در روزهای آینده پاسخ ندهد و تصمیم به ارزیابی اوضاع بگیرد و باید منتظر باشیم.

از سوی دیگر «تال روسو» فرمانده سابق منطقه جنوبی ارتش صهیونیستی هم با اذعان به ترس و وحشت حاکم میان اسرائیلی‌ها تاکید کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (روز عملیات طوفان الاقصی) اعتماد اسرائیلی‌ها به سرویس‌های امنیتی از بین رفته است.

«ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز خواستار برکناری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی این رژیم شده و اعلام کرد که عمر کابینه نتانیاهو باید فردا یا زودتر از آن به پایان برسد.

باراک گفت که اسرائیل با یکی از پیچیده‌ترین موقعیت‌ها مواجه است و ایران و حزب‌الله و یمنی‌ها همچنان (در تقابل با اسرائیل) هستند و حماس هم در نوار غزه باقی مانده و هنوز فاصله زیادی با شکست این جنبش داریم. «گروگان‌ها» (اسرای صهیونیستی در غزه) هم همچنان برنگشته‌اند، اسرائیلی‌هایی که از خانه‌های خود فراری شدند همچنان آواره هستند، روابط با آمریکا درحال بدتر شدن است و تحرکاتی در سراسر جهان برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین بدون مذاکره با اسرائیل در حال انجام است.

به گزارش شهرمردم، با افزایش احتمال حمله ایران به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی در پی شهادت فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حمله جنگنده‌های این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند، موجی از ترس و نگرانی جامعه و کابینه صهیونیستی را فرا گرفته است.

پیش از این، کابینه اسرائیل بسیاری از سفارتخانه‌های خود را در سراسر جهان از ترس اینکه این سفارتخانه‌ها هدف حمله ایران باشند تعطیل کرده است. همچنین در روزهای گذشته پناهگاه‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی برای حضور ساکنان اشغالگر آن در صورت حمله ایران راه‌اندازی شده است و طبق گزارش‌ها، شهرک‌نشینان برای تأمین مایحتاج زندگی خود به فروشگاه‌ها حمله‌ور شدند.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این حمله، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا‌بابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

true
true
تشدید نگرانی و سردرگمی صهیونیست‌ها از ترس پاسخ ایران
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true