×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true

عباس امیری – شهر مردم
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان استان فارس و رئیس ستاد قصه‌گویی جشنواره بین المللی قصه‌گویی، گفت: رسالت ما در گام اول، ترویج و تشریح اهمیت موضوع قصه گویی در مراکز کانون و خانواده های اعضا، و در گام دوم مردمی‌سازی و عمومی‌سازی فرهنگ قصه‌گویی است.
علی خواجه نژادیان، در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در شیراز، افزود: ما یک برنامه ی سه ساله را برای خود تدوین کرده ایم که از روند کار در جلسه اختتامیه رونمایی گردید.
وی، تاکید کرد: بنا بر این است که در طی سه سال آینده با چند گامی که تعریف کرده ایم، بتوانیم درسال ۱۴۰۵ فرهنگ قصه‌گویی را بین خانواده ها، معلمان و مربیان در سطح جامعه توسعه چشمگیری بدهیم. به همین منظور ما مسیری را طراحی کرده ایم ،که این مسیر ان‌شاءا… منجر به این اتفاق در سطح استان خواهد شد و این مهم بدون همراهی و همدلی مربیان دلسوز و مسئولین استانی اتفاق نخواهد افتاد.
خواجه‌نژادیان، با اشاره به پیام استاندار فارس به اختتامیه این جشنواره گفت: این پیام برای ما بسیار دلگرم کننده بود و نشان دهنده این است که هنوز این اراده در سطح استان وجود دارد. ونگاه مثبت به قصه و قصه گویی به عنوان یک ابزار تربیتی ازلی و عبدی که خداوند متعال نیز از آن به عنوان ابزار خود در قرآن کریم به آن اشاره کرده در سطح استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی، موضوع بچه های غزه را بسیار مهم دانست و گفت هر یک از ما با استفاده از مدارس ، وفضای مجازی می‌توانیم نقش مهمی را از طریق آگاهی سازی ایفا کنیم.
خواجه‌نژادیان، گفت: امسال بیش از هزار و دویست اثر به جشنواره بین المللی قصه گویی ارسال شد، که این آثار، در یک مرحله در مراکز چهل و دو گانه کانون پرورش فکری در سراسر استان بعد از برگزاری جشن های کتابخانه ای غربال شد.در پایش دوم ۳۸۰ اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی راه پیدا کرد که در نهایت ۵۹ اثر به مرحله استانی راه یافتند که در مراسم اختتامیه اثرات برگزیده به مرحله کشوری معرفی شدند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان استان فارس در پایان از تلاش های همه‌ی دست اندرکاران برگزاری جشنواره در سطح استان تقدیر کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true