×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بوفون و روح سال ۲۰۰۶

بوفون و روح سال ۲۰۰۶، جان‌لوئیجی بوفون که با آتزوری در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به قهرمانی رسید، همان روحیه جنگندنی سال ۲۰۰۶ را در تیم فعلی آتزوری می‌بیند. او درباره تقابل حساس با لاروخا نیز صحبت کرد.

به گزارش شهر مردم، از پارما تا پارما؛ تیمی که در آن مطرح شد و تابستان گذشته در ۴۵سالگی دستکش‌هایش را با پیراهن این تیم آویخت. از ایتالیا تا ایتالیا؛ جایی که جان‌لوئیجی بوفون سال ۲۰۰۶ با این تیم قهرمان جهان شد و اکنون سرپرست تیم ملی این کشور است و در کادر فنی لوچانو اسپالتی حضور دارد.

بوفون هر کجا می‌رود، چهره‌ای بسیار محبوب است. کاروان ایتالیا به هر شهر آلمان که می‌رود، همه سراغ بوفون را می‌گیرند و تقریبا بیشتر از فوتبالیست‌های کنونی آتزوری شناخته شده است. جی‌جی درباره محبوبیتش در آلمان با لحنی فروتنانه گفت: «بله. مردم با من عکس‌های زیادی می‌گیرند.»

بوفون ۱۷۶ بازی با تیم ملی ایتالیا انجام داد و سال ۲۰۰۶ با این تیم قهرمان جهان شد؛ دقیقاً در همان جایی که اکنون به عنوان عضوی از کادر فنی ایتالیا حضور دارد. ایتالیای آن زمان با حضور ستاره‌هایی چون دل‌پیرو، توتی و کاپیتان فابیو کاناوارو فرانسه را در فینال معروف در برلین شکست داد و قهرمان شد.

جان‌لوئیجی بوفون در آستانه بازی دوم ایتالیا در یورو گفت: آن جادو (قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶) را دوباره در اینجا احساس می‌کنم. آلمان همیشه برای ما خاص خواهد بود و امیدوارم انرژی خوبی در ادامه بازی‌ها داشته باشیم و بتوانیم تا مراحل پایانی بالا برویم. اسپانیا تیم قدرتمند و سرسختی است. برای رقیب‌مان احترام زیادی قائلیم؛ همان طور که می‌دانم اسپانیایی‌ها برای ما احترام قائلند.

دوناروما، وارث بوفون در تیم ملی ایتالیا، از حضور جی‌جی در کادر فنی این تیم در یورو ۲۰۲۴ خیلی خوشحال است. او در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد و افزود: بوفون یک اسطوره است؛ یک افسانه. هر وقت مشکل و سوالی داشته باشم سراغش می‌روم. داشتن او در اینجا یک موهبت است.

تیم ملی ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی در یورو است و توانست در بازی نخست نیز آلبانی را دو بر یک شکست دهد. شاگردان اسپالتی حالا در دومین دیدار باید به مصاف تیم ملی اسپانیا بروند که با شکست سه بر صفر کرواسی نشان داد در شرایط خوبی به سر می‌برد.

true
true
بوفون و روح سال ۲۰۰۶
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true