×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری و آغاز عملیات ۸۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در دهه فجر امسال

بهره برداری و آغاز عملیات ۸۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در دهه فجر امسال، به گزارش عباس امیری – خبرنگار شهر مردم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: در دهه فجر امسال ۸۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان فارس به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

علیرضا راستیار در گفتگو با خبرنگار روزنامه شهر مردم بیان کرد: ما در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به رسم همه ساله در ایام مبارک دهه فجر، هم آغاز عملیات پروژه‌هایی را داریم و هم از پروژه‌هایی که همکاران ما در مجموعه اداره کل و در معاونت های مختلف آن ها را در ماههای گذشته دنبال کردند و به سرانجام رسیده و آماده خدمات رسانی به مردم شریف استان فارس است را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

راستیار ادامه داد: در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در مجموع ۸۶ پروژه در حوزه‌های مختف عملکردی خودمان با ارزش ریالی ۲۳۴۵ میلیارد تومان در حوزه های بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی را در استان فارس شاهد هستیم.

وی افزود: به صورت تفکیکی در حوزه بهره برداری؛ ۶۷ پروژه با ارزش ریالی ۱۲۶۸ میلیاردتومان و در حوزه آغاز عملیات اجرایی؛ ۱۹ پروژه به ارزش ریالی بالغ بر۱۰۷۷ میلیاردتومان در استان فارس و در ایام دهه مبارک فجر شاهد خواهیم بود.

 

true
true
بهره برداری و آغاز عملیات ۸۶ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در دهه فجر امسال
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true