×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بهادری جهرمی: روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم رامعرفی می‌کنیم

بهادری جهرمی: روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم رامعرفی می‌کنیم ، نشست خبری «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت سیزدهم با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزیر بهداشت و درمان دقایقی پیش در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دولت شهرمردم، علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود که با حضور سید صولت مرتضوی و بهرام عین اللهی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد اظهار کرد: در روزهای آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم در پی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم اما دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه رییس جمهور شهید وعده داده بود را تکمیل کنند.

وی ادامه: از امروز به صورت روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی می کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است که در این دپلت یارانه نقدی حدود ۹ برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی  با استقبال خوبی از سوی مردم‌ همراه شد.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: حوزه سلامت هم جزو حوزه های اولویت دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بود که در این دولت به صفر رسید شهید رییسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه ای کرد شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد، درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک های نخست رایگان شد.

وی بیان کرد: در این ۳ سال ۸ جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ جلسه آن در زمان حیات شهید رییسی بود.

true
true
بهادری جهرمی: روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم رامعرفی می‌کنیم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true