×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فارس

برگزاری گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با محوریت روز دانش‌آموز، استکبارستیزی و افشای جنایات رژیم صهیونیستی در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

 

به گزارش شهر مردم، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۱۳ آبان گفت: با توجه به نامگذاری روز ۱۳ آبان به نام روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی، میدان شهدای شهرداری شیراز همانند سالهای قبل از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح میزبان مراسم اصلی ۱۳ آبان و راهپیمایی مردمی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه محوریت برنامه‌های امسال با دانش‌آموزان است و پیوند برنامه‌های امسال با حوادث فلسطین و غزه رنگ و بوی خاصی به برنامه‌های امسال خواهد بخشید گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس و حرم مطهر شاهچراغ (ع)، برپایی نمایشگاه عکس از جمله مسابقه عکس فریاد ملت با موضوع استکبارستیزی و اجرای مسابقات مختلف ورزشی و هنری از جمله برنامه‌های این روز است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز به ویژه شهدای حادثه شاهچراغ (ع)، اجرای سرود دانش آموزی و سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و استکبارستیزی نیز در این روز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به ماهیت استکبارستیزی این مراسم گفت: چالش یک سطل آب و زنگ استکبار ستیزی از جمله برنامه‌های جذابی است که امسال به ویژه با توجه به همزمانی این مراسم با جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

به نقل از مهر، حجت الاسلام ملک مکان افزود: حمایت از آرمان مردم فلسطین و طومارنویسی در این زمینه، اجرای پویش جهانی فریاد عروسک‌ها علیه کودک‌کشی این رژیم و استمرار اجتماعات ضدصهیونیستی به ویژه در مدارس از جمله دیگر برنامه‌های ویژه ۱۳ آبان است.

true
true
برگزاری گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۱۵۰ نقطه استان فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true