×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی شیراز

برگزاری سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی شیراز، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم، قائم مقام بنیاد مهدویت استان فارس، گفت: سومین همایش ملی مهدویت، از روز یکشنبه در شیراز برگزار‌ می شود.

حجت الاسلام محمد حسین حدائق، در آستانه سومین همایش ملی‌ مهدویت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تربیت اسلامی نسل منتظر در قالب تعلیم و تربیت مهدوی، انقلاب اسلامی‌، ترویج جدی در مهدویت و آموزه‌های مهدوی در سند آموزش و پرورش، از جمله رویکردهای سومین همایش ملی مهدوی است.

وی، با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه در نشر معارف اسلامی است، افزود:  مهدویت در حوزه اندیشه مقام معظم رهبری، جشنواره مهدویت در آموزش و پرورش‌ در مقاطع ابتدایی و متوسطه، شامل نقاشی، شعر و تولید فیلم کوتاه از دیگر محوریت سومین همایش ملی مهدوی است.

قائم مقام بنیاد مهدوی در استان فارس، اضافه کرد: آموزش مهدویت، باید از آموزش و پرورش و دانشگاه، آغاز شود تا نسل جوان با اهداف و فضیلت مهدویت، بیشتر آشنا شده و آن را الگو و راهنمای عمل خود، برای رسیدن به اهداف متعالی قرار دهند و در این راستا، از متولیان فرهنگی به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه که در زمینه مهدویت، مطالعه، تحقیق و بررسی کرده‌اند، درخواست می گردد، وارد این عرصه شده تا اقشار جامعه به ویژه نسل‌های پویا که دل در گرو فرهنگ مهدویت دارند، با این فریضه د‌ر قالب علمی و عملی، آگاه شوند. به ۱۰ مقاله برتر شرکت کننده در این همایش، جوائز نفیسی اهدا می شود

true
true
برگزاری سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true