×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۲۰ نقطه فارس

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۲۰ نقطه فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۲۰ شهر و روستا‌های بزرگ این استان خبر داد.

به گزارش شهر مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شعار محوری روز جهانی امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» انتخاب شده است.

وی با اشاره به جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه، ۱۷ فروردین از میدان امام حسین (ع) شیراز آغاز شده و به سمت بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، چهار راه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان ۹ دی ادامه خواهد داشت.

ملک‌مکان مکان تجمع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه را شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد و گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت ودفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: با توجّه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل و به شهادت رساندن تعدادی از نیرو‌های مخلص و خدوم سپاه و همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، حضور پرشور مردم همراه با انزجار و تنفّر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب خواهد بود.

true
true
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۲۰ نقطه فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true