×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری آیین تحویل سال با برنامه‌های قرآنی در حافظیه و تخت جمشید

برگزاری آیین تحویل سال با برنامه‌های قرآنی در حافظیه و تخت جمشید،  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با نوروز ۱۴۰۳ مراسم تحویل سال با محوریت برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در حافظیه و تخت جمشید برگزار می‌شود.

 

به گزارش  شهر مردم، محمد ثابت اقلیدی با بیان اینکه ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در نوروز نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد گفت: اجرای مراسم سال تحویل مانند سنوات گذشته در دو مجموعه تاریخی و فرهنگی حافظیه و تخت جمشید برگزار می‌شود و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ مراسم تحویل سال با محوریت برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه درهای دو مجموعه فرهنگی مذکور از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به روی گردشگران و بازدیدکنندگان گشوده می‌شود افزود: اجرای بخشی از برنامه‌های قرآنی و فرهنگی نیز در محوطه بیرونی مجموعه‌ها برگزار می‌گردد.

ثابت اقلیدی در خصوص ساعت بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی و همچنین موزه‌های استان در ایام نوروز گفت: ساعت کاری تمامی اماکن تاریخی و موزه‌های استان بنا بر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ و در اماکن منتخب از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ است که این زمان‌ها نیز تا دو ساعت قابل افزایش خواهد بود.

وی ادامه داد: ساعت بازدید برخی از اماکن تاریخی فارس در ایام نوروز تا با توجه به مراجعه گردشگران بازهم قابل تمدید است و با توجه به استقبال گردشگران نوروزی از بازدید اماکنی چون حافظیه و تخت جمشید ساعت بازدیدها نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد.

true
true
برگزاری آیین تحویل سال با برنامه‌های قرآنی در حافظیه و تخت جمشید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true