×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد با عاملان حادثه تروریستی حرم عبرت آموز خواهد بود

برخورد با عاملان حادثه تروریستی حرم عبرت آموز خواهد بود، رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: برخورد با عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) عبرت آموز خواهد بود.

به گزارش شهر مردم  حجت الاسلام سید کاظم موسوی شامگاه دوشنبه در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) ضمن ابلاغ سلام رئیس قوه قضائیه به مجروحان و مصدومان این حمله ناجوانمردانه و خانواده‌های آنان با ابراز همدردی از وقوع این حادثه تلخ، گفت: در این حادثه باز هم شاهد رویارویی شقی‌ترین افراد با پاک‌ترین انسان‌هایی بودیم که در اوج بی دفاعی و مظلومانه مقابل گلوگه شیطان صفتان داعش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: رئیس قوه قضائیه تاکید ویژه ای بر پیگیری لحظه‌ای و مستمر مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) داشته و دستگاه قضائی حسب دستور رئیس قوه قضائیه رسیدگی به پرونده را در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: حسب دستور رئیس قوه قضائیه با عامل اصلی و همه افراد مرتبط با وی که زمینه‌ساز این حادثه بودند برخورد قاطع و عبرت‌آموز خواهد کرد.

به نقل از مهر، گفتنی است رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه از مجروحان حادثه تروریستی حضرت شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

true
true
برخورد با عاملان حادثه تروریستی حرم عبرت آموز خواهد بود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true