×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بازآفرینی شهر شیراز نیازمند عزم جدی تمام دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش شهر مردم  محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: بازآفرینی شهری در شهرهای استان و به خصوص شهر شیراز دارای ظرفیت بسیار خوبی است که با اهتمام و هم افزایی همه دستگاه ها و با تکیه بر بسته های تشویقی  می توان اقدامات در خور شأن این حوزه ارایه کرد. همچنین مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بازآفرینی شهر شیراز نیازمند عزم جدی تمام دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار شهر مردم ، محمودرضا طالبان صبح یکشنبه در ستاد بازآفرینی شهر شیراز بیان کرد: برای بازآفرینی شهر شیراز و حل مشکلات معماری این کلان‌شهر نیاز است تا تمام دستگاه‌های اجرایی فعالیت جدی در این حوزه داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت خود در طرح بازآفرینی شهر شیراز استفاده کنند شاهد خواهیم بود که این طرح عملیاتی و قابلیت بهره‌برداری خواهد داشت.

او افزود: اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، تخفیف ویژه تعرفه‌های نظام‌مهندسی، خدمات ویژه از طرف دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز از جمله ویژگی‌های طرح بازآفرینی شهر شیراز و در راستای پویایی بافت ناکارآمد شهری است.

طالبان خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه بازآفرینی شهر شیراز متشکل از مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس، معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی فارس و مدیریت بازآفرینی شهرداری شیراز در تلاش بوده تا برنامه‌ریزی مناسبی در راستای پویایی بافت ناکارآمد شهری کلان‌شهر شیراز انجام دهند.

true
true
بازآفرینی شهر شیراز نیازمند عزم جدی تمام دستگاه‌های اجرایی است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true