×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ایرانول از لوگو و محصولات جدید خود رونمایی کرد

ایرانول در آستانه عید سعید قربان از لوگو ، رنگ بشکه محصولات و سه محصول جدید دیزلی، دنده اتوماتیک و موتورسیکلت رونمایی کرد.

به گزارش شهرمردم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، این شرکت با هدف تقویت ارزش ویژه برند و نوسازی هویت بصری، همزمان با معرفی سه محصول جدید، لوگوی خود را نیز پس از ۲۲ سال، با حفظ طرح اصلی، طراحی مجدد و رونمایی کرد. در حوزه روغن موتور دیزلی، محصولی جدید با نام کارو دیزل «Karow Diesel» با سطحی کیفی API  CK-4 که جز بالاترین سطوح کیفی معرفی شده در دنیا بوده، برای استفاده در موتورهای دیزلی سنگین و مدرن مطابق با استاندارد سطح آلایندگی EURO 5 در دست تولید است.

شایان ذکر است، محصول جدید دیگر این شرکت، ایرانول ATF VI روغن دنده اتوماتیک خودرو است که با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و بهترین مواد افزودنی جهت استفاده در جعبه دنده‌های اتوماتیک ۶ سرعته طراحی و به بازار عرضه می‌گردد.

این گزارش می‌افزاید، محصول جدید، ایرانول موتورو ۱۰w30 مخصوص روغن موتورسیکلت بنزینی چهارزمانه اتوماتیک بوده و با استفاده از روغن پایه نیمه‌سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب، ویژه موتورسیکلت‌های چهارزمانه بنزینی کلاچ و دنده اتوماتیک (اسکوتر) در دست تولید است.

true
true
ایرانول از لوگو و محصولات جدید خود رونمایی کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true