×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اوسمار: استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم بهتر شده است/ از یاسین سلمانی استفاده نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید «استقلال خوزستان در مقایسه با نیم فصل اول بهتر شده و امیدوارم بازی خوب و جذابی برای هر دو تیم و هواداران باشد.» به گزارش شهر مردم، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، دوست داشتم به آنهایی که از حادثه اخیر عزادار هستند، تسلیت بگویم و ابراز همدردی کنم. دوباره باید به موضوع فوتبال برگردیم چون برای آن اینجا هستیم. سه بازی تا پایان لیگ مانده و هر بار اینجا هستیم متوجه می‌شویم که چقدر این بازی‌ها حساس هستند چون باعث می‌شوند به هدفمان برسیم. بازی با استقلال خوزستان دیدار خیلی مهمی برای ماست و همچنین خیلی سخت است.

او ادامه داد: بعد از تقویم فشرده که چهار روز یک بار بازی داشتیم، استراحت داشتیم و ریکاوری کردیم و برای ما خیلی خوب شد. از نظر ذهنی و فیزیکی و روانی، بچه‌ها توانستند به شرایطی که می‌خواهند برسند. استقلال خوزستان در این مدت که بازی نبوده کار کرده و ما هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدوارم فردا با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم. استقلال خوزستان در مقایسه با نیم فصل اول بهتر شده و امیدوارم بازی خوب و جذابی برای هر دو تیم و هواداران باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای استفاده بهتر تیمش از موقعیت‌ها دارد؟ گفت: همانطور که گفتم این تعطیلات کمک کرد که بازیکنان از نظر روحی و تاکتیکی روی خودشان کار کنند و این موضوع که شما اشاره کردید هم در دستور کار ما بود. هماهنگی بیشتر و ساخت موقعیت و استفاده از آنها برای ما مهم است اما اگر دقت کنید ما در نیم فصل دوم بیشتر از هر تیمی گل زدیم و کمتر از هر تیمی گل خوردیم.

او درباره وضعیت مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی هم گفت: در این فصل از آنها استفاده نخواهیم کرد و این اتفاق رخ نخواهد داد.

اوسمار در خصوص گفت‌وگوها برای تمدید قراردادش هم عنوان کرد: صحبت‌هایی در مورد تمدید قرارداد و برنامه ریزی فصل آینده انجام شده اما همه ما تمرکزمان را روی این سه بازی گذاشته‌ایم و بعد از فصل در موردش تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

true
true
اوسمار: استقلال خوزستان در نیم‌فصل دوم بهتر شده است/ از یاسین سلمانی استفاده نمی‌کنیم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true