×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انفجار در بندر درینجه ترکیه با چهار زخمی

انفجار در بندر درینجه ترکیه با چهار زخمی، رسانه‌های ترکیه از وقوع انفجار در شهر بندری درینجه در کوجالی در شرق استانبول خبر دادند.

 

 

به گزارش شهر مردم، شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از رسانه‌های ترکیه از وقوع انفجار در شهر بندری درینجه در کوجالی در شرق استانبول خبر داد. رسانه‌های ترکیه در اخبار تکمیلی اعلام کردند این انفجار در انبار‌های غلات در بندر درینجه رخ داده است و تا کنون چهار نفر در این حادثه زخمی شده اند.
خبرنگار الجزیره در تماس تلفنی با این شبکه گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که انفجار در بندر درینجه در دویست کیلومتری استانبول رخ داده است. این بندر مشرف بر دریای سیاه است. انفجار دقیقا ساعت دو و چهل و پنج دقیقه در انبار‌های غلات روی داده است.

حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش زخمی‌ها زیاد است.
خبرگزاری‌ها اعلام کردند این انفجار بسیار قوی بوده است و تیم‌های امداد و نجات زیادی راهی منطقه شده اند. شدت انفجار به حدی بود که در شهر‌های دور دست نیز شنیده شد. علت وقوع انفجار تا کنون مشخص نشده است.

 

این انفجار حوالی ساعت‌ ۱۴:۴۵ به وقت محلی امروز در بندر درینجه واقع در سواحل خلیج ایزمیت از توابع شهر کجاالی (نزدیک استانبول)رخ داده و تا لحظه ارسال این خبر ۱۲ تن زخمی شده اند.
به نقل از صدا و سیما، گفته می شود در این بندر تاسیسات حساسی از جمله چند انبار نفت، مواد پتروشیمی ، چند کارخانه و تاسیسات نظامی واقع شده است.
زکی آیگون شهردار درینجه اعلام کرد ۱۳ سیلو در این انفجار آسیب دیده است.
هم اکنون تعداد زیادی آمبولانس و خودروی آتش نشانی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان در حال اعزام به محله حادثه هستند.
تحقیقات در باره علت این انفجار ادامه دارد.

true
true
انفجار در بندر درینجه ترکیه با چهار زخمی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true