×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح شبکه بخش روستایی آبفا شیراز

اصلاح شبکه بخش روستایی آبفا شیراز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: اصلاح و توسعه بیش از ۲۱ کیلومتر شبکه آب شهری و روستایی در شیراز انجام شده است.

بهمن بهروزی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۳۴۴ متر اصلاح و توسعه شبکه آب شهری و روستایی در شیراز صورت گرفته است.

به گزارش شهر مردم،  مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز از اصلاح شبکه بخش روستایی آبفای این کلان‌شهر خبر داد.بهمن بهروزی امروز، ۱۳ دی‌ماه اظهار کرد: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب انجام شد. وی افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاها در دستور کار قرار گرفت.مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز تصریح کرد: با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات روستاها در زمینه تأمین و ارتقای کیفی آب شرب مرتفع می‌شود.

بهروزی اظهار کرد: در این راستا اصلاح و تعویض شبکه آب در روستاهای ماصرم علیا و سفلی در بخش کوهمره سرخی انجام شد.

وی بیان کرد: در روستای ماصرم علیا ۲۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب فرسوده با لوله ۱۱۰ پلی اتیلن انجام شد که در این شبکه گذاری تعداد ۵۵ فقره انشعاب آب به صورت استاندارد حفاری و نصب شد. بهروزی تصریح کرد: در روستای ماصرم سفلی ۳۰۰ متر از شبکه معیوب اصلاح و تعداد ۱۰ انشعاب به‌صورت استاندارد حفاری و نصب شد.

 

true
true
اصلاح شبکه بخش روستایی آبفا شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true