×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اسکولز: این تیم شبیه تیم زیر ۲۱ساله‌ها بود

اسکولز: این تیم شبیه تیم زیر ۲۱ساله‌ها بود، عملکرد تیم ملی انگلیس در بازی نخست برابر صربستان انتقادهای زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش شهر مردم، یورو ۲۰۲۴ برای انگلیس با پیروزی این تیم مقابل صربستان آغاز شد. شاگردان گرت ساوت‌گیت به لطف ضربه سر جود بلینگام در نیمه اول به صدر جدول گروه C صعود کردند اما پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، تحت تاثیر بازی تیم ملی انگلیس قرار نگرفت.

پل اسکولز بر این باور است که حضور مارکوس رشفورد یا جک گریلیش می‌توانست تفاوت بزرگی ایجاد کند و باعث شود انگلیس در نیمه دوم از تنوع تاکتیکی زیادی در خط حمله بهره‌مند شود ولی گرت ساوت‌گیت هیچکدام از این دو بازیکن را به آلمان نبرد. هافبک سابق انگلیس و منچستریونایتد در ارزیابی‌اش از نمایش انگلیس در شروع یورو گفت: با چیزی که ما از انگلیس در این دیدار دیدیم انگار زحمات چند ساله برای این تیم هدر رفته است. برخی از بازیکنان جوان ولی با استعداد و درخشان بودند اما این تیم بیشتر شبیه یک تیم زیر ۲۱سال است تا یک تیم بزرگسال. حضور رشفورد یا گریلیش در بیست یا سی دقیقه پایانی می‌توانست خیلی به سود انگلیس باشد و باعث شود تا تیم در بخش هجومی متنوع و خطرناک ظاهر شود.

وقتی پیشتر از گرت ساوت‌گیت خواسته شد که در مورد حذف این دو بازیکن و نبردنشان به یورو توضیح دهد، سرمربی انگلیس گفت احساس می‌کند که سایر بازیکنان تیمش، فصل‌ بهتری نسبت به گریلیش و رشفورد داشته‌اند.

این در شرایطی است که اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، نیز که در بازی مقابل صربستان به عنوان  کارشناس مشغول به فعالیت بود اعتراف کرد که وینگر منچستریونایتد در سالی که گذشت کمتر از سطحش ظاهر و همین باعث شد جایگاهش در تیم ملی انگلیس را از دست بدهد.

بازی بعدی انگلیس در دور گروهی برابر دانمارک است و انتظار می رود ساوت‌گیت تغییراتی را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند.

true
true
اسکولز: این تیم شبیه تیم زیر ۲۱ساله‌ها بود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true