×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از توهین به ورزشکاران در المپیک

استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از توهین به ورزشکاران در المپیک، کمیته بین‌الملی المپیک قصد دارد از هوش مصنوعی برای محافظت از ورزشکاران در شبکه‌های اجتماعی در جریان المپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.

به گزارش شهر مردم ، توماس باخ می‌خواهد که کمیته بین‌المللی المپیک در زمینه هوش مصنوعی برای محافظت از ورزشکاران پیشتاز باشد و به همین خاطر قصد دارد در زمان برگزاری المپیک، به وسیله این فن‌آوری از ورزشکاران در شبکه‌های اجتماعی مراقبت کند.

به گزارش رسانه اکیپ فرانسه، توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: کمیته بین‌المللی المپیک هوش مصنوعی را برای جلوگیری از هرگونه توهین در رسانه‌های اجتماعی که ورزشکاران و مقام‌های حاضر در بازی‌های المپیک پاریس را هدف قرار می‌دهند، به کار خواهد گرفت. در واقع ما از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی استفاده خواهیم کرد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: ما پیش‌بینی می‌کنیم که نیم میلیارد پست در رسانه‌های اجتماعی در طول این بازی‌ها منتشر شود. اگر کسی مجبور باشد هر پست را حتی در یک ثانیه بخواند، ۱۶ سال طول می‌کشد. بنابراین ما از هوش مصنوعی برای محافظت از ورزشکاران استفاده خواهیم کرد. این ابزار نظارت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارد و به طور خودکار پست‌های توهین‌آمیز را حذف می‌کند.

طبق اعلام هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، بازی‌های المپیک پاریس از ۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

true
true
استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از توهین به ورزشکاران در المپیک
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true