×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اجتماع جامعه بزرگ ورزش و جوانان فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه 

عباس امیری-شهر مردم
جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان فارس روز گذشته در زمین چمن شماره دو ورزشگاه حافظیه گرد هم آمدند و با سر دادم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت مستکبران در غزه را محکوم کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این اجتماع در گفتگو با خبرنگار شهر مردم گفت: امروز برای همه آزادگان عالم مشهود و ثابت شده که جنایات رژیم صهیونیستی جنایاتی است که قلب هر انسان آزاده را به درد می‌آورد.
محمدمهدی سرفراز شکوهی افزود: جامعه ورزش و جوانان نیز همراه با سایر اقشار برخود واجب می داند که در حمایت از مردم غزه و در محکومیت اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی فریاد بزند بنابر این ما هم در تلاش بودیم که برنامه‌ریزی را انجام دهیم که در رزمانی مناسب تحصنی برگزار کنیم، که این موضوع از سوی ههیئتهای ورزشی، ورزشکاران و سازمانهای مردم نهاد جوانان به عنوان یک مطالبه مطرح شد و این برنامه اجرا شد.
سرافراز شکوهی گفت: امیدواریم که پیروزی و نصرت نهایی نصیب مردم مظلوم فلسطین شود و به زودی این اتفاق خواهد افتاد و لکه ننگین اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد.
*ورزشکاران، خواستار پایان وجود منحوس رژیم صهیونیستی هستند
رییس بسیج ورزشکاران، نیز در گفتگو با شهر مردم گفت: ورزشکاران و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در کنار موسپیدان همراه با سایر اقشار مردم، خواستار پایان دادن به وجود منحوس رژیم صهیونیستی هستند.
شکرا… مسکوئی افزود: همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب(ره) فرمودند«برای آزادی قدس، از کربلا باید گذشت»، کربلا آزاد شدو به زودی ان شاء ا… قدس نیز آزاد خواهد شد.
* بیانیه اجتماع ضد صهیونیستی جامعه ورزش فارس
در پایان این اجتماع بیانیه پایانی جامعه ورزش و جوانان فارس قرائت شد. در این بیانیه ضمن محکوم کردن جنایات بشری رژیم صهیونیستی آماده است؛ ما جامعه ورزش آماده لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین هستیم.
این بیانیه افزده است: بیش از هفت دهه از اشغال خاک سر زمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها می گذرد اما محافل حقوق بشری همچنان در برابر این جنایات هولناک سکوت اختیار کرده اند.
در این بیانیه گفته شده: بدون تردید این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.

true
true
اجتماع جامعه بزرگ ورزش و جوانان فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه 
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true