×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی پلیس برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی

آمادگی پلیس برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ، فرمانده فراجا از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شهرمردم، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه روح‌الله که همه ساله به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی برگزار می‌شود، اظهارکرد: در ابتدا خداوند را شاکرم که به ما توفیق داده تا لباس خدمت به تن کنیم و در مراسمات مختلف عزا و شادی مردم حضور داشته باشیم. در آستانه مراسم بین‌المللی رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و این مراسم ما را بر آن می‌دارد که تمام هم و غم خود را به کار گیریم و با مدد الهی این ماموریت مهم را به خوبی به سرانجام برسانیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های ارسالی از طریق معاونت عملیات فراجا خاطرنشان کرد: برخی از وظایف تعریف شده است و غیرقابل تغییر است. تعدادی از آنها هم استنباطی است که فرماندهان باید بر مبنای شرایط موجود و تشخیص لحظه‌ای آن‌ها را اجرا کنند.

وی ضمن خدا قوت به ماموران پلیس که در همه شرایط پای کار هستند خاطرنشان کرد: این از ویژگی‌های شغل انتظامی است که در مراسمات مختلف حضور دارند و می‌بینیم که حتی در مسابقات فوتبال که عده‌ای خوشحالند و عده‌ای به دلیل باخت تیمشان ناراحت هستند، مأموران ما باید در صحنه حضور داشته باشند.

رادان افزود:در مراسم پیش رو  چند موضوع حائز اهمیت است که یکی امنیت مردم و در کنار آن موضوعات ترافیکی است. به همه رده‌ها و پلیس‌های تخصصی تاکید می‌شود در این دو موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. امیدواریم این ماموریت را نیز همانند سایر ماموریت‌های گذشته به لطف خدا و همت همکاران انتظامی و همکاری سایر بخش‌ها پشت سر بگذاریم.

true
true
آمادگی پلیس برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true