×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی روابط‌ عمومی‌های فارس برای اطلاع رسانی از  سفر رییس‌جمهور

آمادگی روابط‌عمومی‌های فارس برای اطلاع رسانی از  سفر رییس‌جمهور ، در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های فارس بر لزوم آمادگی مدیران روابط عمومی‌ها برای اطلاع رسانی،هماهنگی با رسانه‌ها و تسهیل‌گری در پوشش خبری برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهوری به استان فارس تأکید شد.

به گزارش شهر مردم ، نشست هماهنگی روابط عمومی های استان فارس به میزبانی شرکت آب منطقه ای فارس تشکیل شد ، روابط عمومی آب منطقه‌ای فارس روز چهارشنبه به نقل از ، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای فارس در این نشست اعلام کرد: شرکت آب منطقه‌ای فارس آمادگی افتتاح پروژه عظیم خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز از سد درودزن با دستان پُر توان ریاست جمهور را دارد.

کرامت‌الله کریم‌ مزیدی اضافه کرد: همه ظرفیت‌های قانونی برای بهره‌مندی شهروندان از آب شرب سالم و بهداشتی با اجرای طرح‌های کلان انتقال آب در استان انجام شده و بزودی شاهد بهره‌برداری رسمی از این طرح‌ها خواهیم بود.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی سازمان‌ها در سفر دوم رئیس جمهوری

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس نیز از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، مؤسسات و سازمان‌ها و نهادها خواست تا همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی را در سفر دوم رئیس جمهوری بکار گیرند.

عباس فرج‌زاده افزود: دومین سفر هیئت دولت به استان فارس از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به بهترین صورت بتوانیم از دستاوردهای این سفر با هدف بهره‌مندی مردم شریف استان بهره‌ ببریم.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس افزود: مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی اطلاعات لازم در باره این مصوبات را در اختیار رسانه ها و خبرنگاران قرار دهند، همچنین مصوباتی برای پیشنهاد در سفر دوم هیات دولت به تصویب رسیده که باید از سوی خبرنگاران و رسانه ها اطلاع رسانی شوند و روابط عمومی‌ها وظیفه دارند در این بخش نیز نهایت همکاری و مساعدت با رسانه‌ها داشته باشند.

فرج زاده گفت: اطلاع‌رسانی از اخبار امید بخش، محور اصلی پوشش برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهوری به استان فارس است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که از همین امروز فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغات شهری را شروع کنند.

تمهیدات لازم برای پوشش کامل برنامه‌های سفر

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس هم در این نشست از آمادگی شرکت آب منطقه‌ای برای اطلاع رسانی از برنامه های دومین سفر رئیس جمهوری خبر داد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان فارس تمهیدات لازم برای پوشش کامل برنامه های سفر مرتبط با این شرکت بویژه ابر پروژه خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز از سد درودزن را اندیشیده است.

محمد مهدی شریفی با اشاره به اینکه دومین سفر رئیس جمهوری با پیام‌های امید بخش و ایجاد گشایش‌های لازم برای تأمین آب شرب شهروندان و روستائیان همراه است ادامه داد: ما از همه ظرفیت‌های قانونی برای تبیین موضوع و اطلاع‌رسانی بهنگام و درست بهره‌گیری خواهیم کرد. محمدرضا فتوت عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های فارس نیز در این نشست، سفر دوم هیئت دولت و رئیس جمهوری را رویکردی در جهت استفاده از توانمندی روابط عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی سریع و بهنگام و تعامل با رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی از سفر دانست.

آمادگی شهرداری شیراز برای گسترش تبلیغات شهری

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز از آمادگی شهرداری شیراز برای گسترش تبلیغات شهری همزمان با دومین سفر اعضای هیئت دولت و رئیس جمهور به فارس خبر داد و گفت شهرداری شیراز همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس چند پروژه عمران شهری در شیراز به ارزش ۵۰هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

رضا جاویدی افزود: از جمله پروژه‌هایی که در سفر پیش روی رئیس جمهور در شیراز افتتاح خواهیم کرد، می‌توان به بازار پروتئین، پردیس سینما جوان، آبنمای موزیکال و چند پروژه مربوط به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در این سفر شاهد افتتاح خط چهار قطار شهری شیراز از خیابان رازی به سمت فلکه خاتون، سیبویه، چهار راه شاهزاده قاسم، دروازه کازرون و چهار راه گمرک خواهیم بود.

سایر اعضای شورای روابط عمومی های استان فارس نیز با تأکید بر فراهم بودن شرایط و امکانات برای استقبال از رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت در قالب دومین سفر یادآور شدند، در جریان سفر نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد به گونه‌ای که مردم دچار زحمت نشوند. آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی هفته آینده به فارس سفر می کنند. دیدار با مردم استان از نخستین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است که این دیدار از ساعت ١۵ روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردم انجام خواهد شد.

true
true
آمادگی روابط‌ عمومی‌های فارس برای اطلاع رسانی از  سفر رییس‌جمهور
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true