×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز مسابقات اسنوکر آزاد بریتانیا ۲۰۲۳ با حضور حسین وفایی

آغاز مسابقات اسنوکر آزاد بریتانیا ۲۰۲۳ با حضور حسین وفایی، ­مرحله اصلی مسابقات اسنوکر آزاد بریتانیا (کازو) ۲۰۲۳ از امروز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ در دور اول در کشور انگلستان آغاز خواهد شد.

به گزارش شهر مردم، مسابقات اسنوکر آزاد بریتانیا (کازو) ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۵ سپتامبر تا ۱ اکتبر ۲۰۲۳ (۳ – ۹ مهر ۱۴۰۲) از امروز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ در دور اول از مرحله اصلی این رقابت‌ها در سالن سنتور شهر چلتنهام – انگلیس کار خود را آغاز خواهد کرد. این سومین رویداد رنکینگ فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۳ اسنوکر جهانی می‌باشد و در ۴ دور ابتدایی و سپس مراحل ۴/۱ نهایی، نیمه نهایی و دیدار نهایی برگزار خواهد شد و قرعه کشی هر مرحله بصورت رندوم انجام خواهد شد.

حسین وفائی نماینده شایسته کشورمان نیز که در مرحله انتخابی این رقابت‌ها در لستر – انگلیس موفق به شکست حریف هنگ کنگی خود اندی لی با نتیجه ۴ بر ۱ شده بود، بصورت مستقیم در مرحله یا دور دوم مرحله اصلی این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و روز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف الیور ببراون انگلیسی خواهد رفت و در صورت پیروزی به مرحله سوم این مسابقات صعود خواهد کرد.

مبلغ کلی جایزه نقدی این مسابقات ۴۷۸ هزار پوند انگلیس است و قهرمان مبلغ ۱۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد.

به نقل از صدا و سیما، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در دوره قبل این مسابقات در سال ۲۰۲۲، رایان دی ولزی است که موفق شد در دیدار نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۷ مارک آلن ایرلندی را شکست دهد.

true
true
آغاز مسابقات اسنوکر آزاد بریتانیا ۲۰۲۳ با حضور حسین وفایی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true