×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار «نمایشگاه عکس ۲۵» به پاسداشت سرآغاز عکاسی در ایران از ۲۵ آذر در شیراز

عباس امیری-شهر مردم
مدیر اجرایی «نمایشگاه عکس۲۵» در گفتگو با خبرنگار شهر مردم گفت: «نمایشگاه ۲۵» به پاسداشت سرآغاز عکاسی در ایران توسط حوزه هنری فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود.
آرزو قربانی افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت ۲۵ آذرماه سرآغاز عکاسی در ایران برگزار می شود، ۲۵ اثر از ۲۵ نفر از هنرمندان عکاس شیرازی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
فرید آزادی، عرفان سامان فر، علی اسدی، رضا سبحانی، امین بذرافشان، امیر صادقیان، سامان باقری، علی محمد عرفانی، شهربانو ثابت، آرزو قربانی، سید محمد صادق حسینی، رضا قادری، محمدرضا حمیدی مهر، سهراب کاوه، حسین خسروی، محمود مرادی مهر آبادی، علی خوانین، رضا معین پور، محمد مهدی درستکار، مصطفی منفرد، طاهره رخ بخش زمین، فاطمه نهاری، تورج زارع گلستانی، سعید زنگنه و محمد زرین کلاه اسامی هنرمندانی است که به گفته قربانی در این نمایشگاه آثار آن ها به نمایش گذاشته می شود.
قربانی ادامه داد: این نمایشگاه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد و علاقه مندان برای بازدید می توانند تا ۲۹ آذر ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه مهر و ماه حوزه هنری فارس به نشانی چهارراه خیرات، جنب سینما شیراز مراجعه کنند.

true
true
آغاز به کار «نمایشگاه عکس ۲۵» به پاسداشت سرآغاز عکاسی در ایران از ۲۵ آذر در شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true