×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آزادسازی ۳۳۸ زندانی توسط ستاد دیه فارس

فرخنده آشوری – شهرمردم
مدیر کل زندان‌های استان فارس و رییس ستاد دیه این استان در گفتگو با خبرنگار روزنامه شهر مردم، با بیان اینکه حدود یک هزار نفر با جرائم مالی غیرعمد، مانند تصادفات، نفقه، مهریه و غیره در زندان های فارس به سر می برند، گفت: از این تعداد، حدود ۵۰ نفر زن هستند که امیدواریم با کمک خیران، بتوانیم آنها را به کانون خانواده بازگردانیم.
اسحاق ابراهیمی، بیان کرد: در هشت ماهه نخست امسال، ستاد دیه فارس با تلاش توانسته است، تعداد ۳۳۸ زندانی جرائم غیرعمد را به کمک خیران، آزاد کند، که از این تعداد، ۸ نفر زن بودند و در این راستا، موفق شدیم از بیش از ۶۰ درصد شاکیان این افراد، تخفیف بگیریم، مبلغ بدهی این افراد، بیش از یک هزار میلیارد تومان بوده است که ستاد دیه در کمیته صلح و سازش، موفق شده بیش از ۶۳۰ میلیارد تومان تخفیف بگیرد.
وی افزود: حدود ۳۸۰ میلیارد تومان از این مقدار بدهی نیز از طریق اعسار پرداخت شده و بیش از ۴۵ میلیارد تومان نیز ستاد دیه استان فارس پرداخت کرده است.
ابراهیمی، عنوان کرد: ستاد دیه استان فارس، در حوزه جذب تخفیفات بدهی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و همچنین جذب منابع، جزو استان های برتر کشور بوده است، ستاد دیه شیراز نیز در کمیته صلح و سازش در استان، رتبه نخست را کسب کرده است.
به گفته رییس ستاد دیه استان فارس، از ابتدای سال تاکنون، حدود ۶۰ مراسم گلریزان، شامل گلریزان تلوزیونی، جشن های میدانی و تالاری و غیره، توسط ستاد دیه فارس، برگزار شده است، اما همچنان ۹۲۸ زندانی جرائم غیرعمد، چشم امیدشان به کمک خیران و مردم است.
وی، تصریح کرد: خیران استان فارس، همواره با دیدگاه خدامحوری در کنار زندانیان نیازمند بوده‌اند و امیدواریم بیش از پیش، ما را در آزادسازی زندانیان کمک کنند، مردم و خیرین می توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ نزد بانک ملت، در کلیه شعب به نام ستاد دیه استان فارس پرداخت کنند، تا بتوانیم مابقی زندانیان را آزاد کنیم.

true
true
آزادسازی ۳۳۸ زندانی توسط ستاد دیه فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true