×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
true
true
می‌گویید مرگ بر آمریکا، بعد گدایی ویزا می‌کنید!

یکی از کارشناسان فوتبال کشورمان نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال در قبال دریافت مجوز ورود به کشور آمریکا انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش شهر مردم به نقل از خبرورزشی: فرهاد کاظمی از مربیان با سابقه فوتبالی کشورمان در گفتگویی اینترنتی نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال در قبال سفر کاروان تیم ملی به آمریکا همچنین خط خوردن سردار آزمون از لیست تیم ملی انتقاداتی را مطرح کرد.

کاظمی با اشاره به حملات صورت گرفته از سوی آمریکا و اسرائیل به کشورمان در جنگ اخیر نسبت به وضعیت صادر نشدن روادید. برای ملی‌پوشان تا این لحظه در یک گفتگوی اینترنتی با یکی از برنامه‌های داخلی کشورمان اظهار داشت. تعجب می‌کنم آقایان از یک طرف شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و از طرف دیگر برای گرفتن ویزای آمریکا گدایی می‌کنند.

مطمئناً اگر شرایطی غیر از این بود باید می‌گفتند به مملکت ما بی‌احترامی کرده‌اند. آمده‌اند و هر کاری دلشان خواسته کرده‌اند و اصلاً اجازه نمی‌دادند تیم ملی راهی کشور آمریکا شود.

کاظمی همچنین در انتقاد به وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار بازگشت سردار آزمون به جمع نفرات تیم ملی شد و گفت: سردار آزمون برای این مملکت زحمت کشیده است. چهار نفر جمع بشوند بروند و بگویند که آقایان این فرد سردار آزمون است.

کاظمی در این باره که چه کسی بیش از هر کسی لایق ریاست در فدراسیون فوتبال است گفت: بی‌شک علی دایی لایق‌ترین فرد است. علی دایی شناسنامه فوتبال ایران است.

true
true
می‌گویید مرگ بر آمریکا، بعد گدایی ویزا می‌کنید!
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true