×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
«فراری» درامی درباره مسئولیت پذیری است

«فراری» درامی درباره مسئولیت پذیری است، امیرداسارگر کارگردان مجموعه فراری می‌گوید: «فراری» درامی درباره مسئولیت پذیری بوده و درباره فردی است که هدفی بزرگ در زندگی دارد.

 

به گزارش شهر مردم، مجموعه تلویزیونی «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب با داستانی درباره نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، از شب گذشته روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

داسارگر کارگردان مجموعه «فراری» در گفت‌و‌گو با برنامه استودیو هشت رادیو نمایش با بیان اینکه این اثر اولین تجربه او در ساخت سریال است، افزود: «فراری» دارای یک قصه زندگی‌نامه‌ای است و در آن با شخصیتی با نام «هادی» مواجه هستیم که از مقطع نوجوانی او در سال ۱۳۷۶ داستان این سریال آغاز می‌شود و مخاطب به تدریج با ابعاد شخصیتی این فرد آشنا خواهد شد. این سریال دارای دو فصل است و به دوران نوجوانی و ابتدای جوانی هادی در قالب ۳۵ قسمت می‌پردازد.

داسارگر ادامه داد: در یک دهه اخیر مجموعه آثاری که در سینمای کوتاه، نیمه بلند و بلند کار کرده‌ام بر مبنای قصه‌های واقعی بوده است. این مجموعه نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما داستان آن در قالب یک برداشت آزاد و اقتباس شکل گرفته است و بنابراین هادی از یک ما به ازای واقعی که بتوان از آن نام برد برخوردار نیست. جهان زیسته این شخصیت برای ما جذابیت زیادی داشت و تلاش کردیم برمبنای آن قصه‌ای طراحی کنیم و از رخدادهای واقعی الهام زیادی گرفتیم.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، داسارگر درباره بن مایه این مجموعه گقت: در پژوهش‌ها و مطالعات خود درباره برخی افراد به کلید واژه «مسئولیت پذیری» و بی‌تفاوت نبودن نسبت به محیط و جامعه دست پیدا کردیم که در جامعه امروز از اهیمت زیادی برخوردار است. «فراری» درامی درباره مسئولیت پذیری بوده و درباره فردی است که هدفی بزرگ در زندگی دارد. هادی قصد دارد وارد تیم ملی کشتی شده و عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد. او دارای یک هدف شخصی است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی را صورت می‌دهد، اما به تدریح به دلیل اتفاقاتی که سر راه او قرار می‌گیرد، کنش‌های متفاوتی را از خود بروز می‌دهد و به یک فرد مسئولیت پذیر تبدیل می‌شود. امیدوارم این قصه برای مردم جذابیت داشته باشد.

true
true
«فراری» درامی درباره مسئولیت پذیری است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true