×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
شکست سنگین حزب حاکم انگلیس در تازه‌ترین نظرسنجی

شکست سنگین حزب حاکم انگلیس در تازه‌ترین نظرسنجی، در جدیدترین نظرسنجی در انگلیس، در انتخابات عمومی پنجشنبه، حزب حاکم محافظه کار ۱۹ درصد و حزب کارگر که رقیب اصلی دولت و حزب حاکم است، ۴۱ درصد آرا را به دست خواهد آورد.

 

به گزارش شهر مردم، در جدیدترین نظرسنجی در انگلیس، در انتخابات عمومی پنجشنبه، حزب حاکم محافظه کار ۱۹ درصد و حزب کارگر که رقیب اصلی دولت و حزب حاکم است، ۴۱ درصد آرا را به دست خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس نتایج نظرسنجی موسسه “تکنو”، در انتخابات روز پنج شنبه این هفته در انگلیس، حزب محافظه کار به سختی شکست خواهد خورد. در این نظرسنجی از یکهزار و ۶۲۸ فرد بالغ در انگلیس نظرخواهی شد.

براساس این نظرسنجی، احزاب رفورم (راست افراطی) بریتانیا با ۱۷ درصد، لیبرال دموکرات‌ها با ۱۲ درصد و حزب سبز با ۵ درصد در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

به نوشته رسانه‌های انگلیسی مجموعه‌ای از ناکامی‌ها سبب شده است حزب حاکم محافظه کار پس از ۱۴ سال ناچار شود قدرت را به حزب رقیب واگذارد.

انتخابات سراسری در انگلیس برای تعیین ۶۵۰ نماینده مجلس عوام و دولت بعدی این کشور پنجشنبه ۱۴ تیر ماه برگزار می‌شود.

به نقل از صدا و سیما، کمیسیون انتخابات بریتانیا اعلام کرد حدود ۴۷ میلیون نفر افراد بالای ۱۸ سال واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخاباتند.

true
true
شکست سنگین حزب حاکم انگلیس در تازه‌ترین نظرسنجی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true