×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سفرهای استانی تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات را تسهیل کرده است

سفرهای استانی تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات را تسهیل کرده است ،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی رییس جمهور را سبب افزایش شناخت برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: این سفرها تصمیم‌گیری دستگاه‌های اجرایی را بهبود بخشیده است.

به گزارش شهرمردم،شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره دستاوردهای سفرهای استانی رییس جمهور و تاثیر آن بر رفع مشکلات مردم اظهار داشت: لازمه تصمیم گیری در دستگاه های اجرایی شناخت است و شناخت با بازدید میدانی و حضور فیزیکی مسئولان در بین مردم و اطلاع از مشکلات حاصل می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: رییس جمهور و اعضای هیات دولت هر هفته با سفرهای استانی سبب شدند تا شناخت بهتر و دقیق تری از مشکلات و مسائل کشور در استان ها به دست آید و بتوانند با توجه به ارزیابی از مسائل و مشکلات نقاط مختلف کشور، درباره رفع آن تصمیم گیری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید بازتاب این سفرهای استانی را در حوزه اجرا مشاهده کنند، یادآور شد: جایگاه رییس جمهور بالا است و مردم انتظار دارند وعده هایی که در سفرهای استانی داده می شود به مرحله اجرا برسد. البته رییس جمهور به تنهایی نمی تواند نسبت به حل تمام نظام مسائل مطرح شده اقدام کند و همکاری وزارتخانه های مختلف در این حوزه ضروری است که تاکنون نیز این همراهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن وعده های داده شده سبب افزایش اعتماد مردم خواهد شد، تصریح کرد: سفرهای استانی رییس جمهور امیدواری در بین آحاد جامعه را ارتقا می دهد. چرا که وقتی مردم می بینند دومین مقام بلندپایه نظام جمهوری اسلامی مستقیم با آنها گفت و گو می کند، خرسند می شوند.

حیدری با اشاره به پروژه هایی که با سفرهای رییس جمهور به منطقه قصرشیرین و سرپل ذهاب مورد پیگیری قرار گرفت، اضافه کرد: به نتیجه رسیدن طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین و سرپل ذهاب، پروژه سامانه گرمسیری برای تبدیل شدن زمین های دیم کشاورزی به آبیاری، پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی که اتصال ایران به عراق و سوریه را فراهم خواهد کرد، استاندارسازی جاده های قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب و گازرسانی به برخی از این مناطق از جمله پروژه های مهمی بودند که با سفرهای رییس جمهور محقق شده یا در حال پیگیری است.

وی درباره مهمترین طرح یا لایحه ای که مجلس در سال ۱۴۰۲ آن را پیگیری کرد و به نتیجه رساند، نیز اظهار داشت: قانون ساماندهی کارکنان مهمترین اقدامی بود که مجلس یازدهم در سال گذشته آن را پیگیری کرد و به نتیجه رساند و سبب شد کارکنان دستگاه های اجرایی ضمانت شغلی یافته و حقوق آنها به کارکنان رسمی نزدیک شود.ش

true
true
سفرهای استانی تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات را تسهیل کرده است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true