×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
جامعه اسلامی مدیران: بسیج مصداق عینی وحدت و پایداری است

جامعه اسلامی مدیران: بسیج مصداق عینی وحدت و پایداری است ، تهران – شهرمردم – جامعه اسلامی مدیران در بیانیه‌ای تاکید کرد: بسیج مصداق عینی ایثار، مقاومت، وحدت و پایداری است، هفته مبارک بسیج فرصتی برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفت بسیجی در بین آحاد ملت به ویژه نسل جوان است.

به گزارش حوزه احزاب شهرمردم، به مناسبت سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، جامعه اسلامی مدیران بیانیه‌ای صادر کرد؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم

بسیج مصداق عینی ایثار، مقاومت، وحدت و پایداری است، هفته مبارک بسیج فرصتی برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفت بسیجی در بین آحاد ملت به ویژه نسل جوان است. بسیج شجره طیبه‌ای است که در مسیر تعالی و پویایی خود بن بستی نمی‌بیند و بسیجی با نیروی اراده، ایمان و اخلاص هر ناممکنی را ممکن می سازد. تشکیل نهاد مقدس بسیج به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی از الطاف جلیه حق تعالی بود.

این شجره طیبه امروز نه فقط در ایران؛ بلکه در اقصی نقاط منطقه غرب آسیا در قالب مقاومت اسلامی و در میان ملت های مظلوم منطقه تجلی‌یافته و دشمن در تلاش است تا بتواند با اقدامات گوناگون رسانه ای در جنگ چندجانبه ترکیبی این تفکر را از میان ببرد، اکنون نیز با توجه تمسک استکبار غرب به ابزار تهدید، تحریم، شبهه‌افکنی و اهانت به مقدسات مسلمانان کوشیده تا حرکت شتابنده پیشرفت واقتدار جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این گذرگاه دشوار به سلامت عبور دهد.

امروز در کارزار دشوار تحریم های ظالمانه و زورگویی قلدرمابانه آمریکا و ایادی مستکبرش، جمهوری اسلامی ایران با نشر آرمان های بسیج که همان آرمان های مقدس و متعالی انقلاب اسلامی است قطعا خواب دشمن را تبدیل به کابوسی سهمگین خواهد نمود.

جامعه اسلامی مدیران به نمایندگی از همه مدیران خدوم و انقلابی کشور ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین خود قرار داده و ضمن تجدیدعهد با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه پرشکوه انقلاب اسلامی و اصول بنیادین آن تأکید نموده و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را تحت لوای مدبرانه ولایت ‌فقیه ادامه خواهیم داد.

true
true
جامعه اسلامی مدیران: بسیج مصداق عینی وحدت و پایداری است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true